onsdag den 29. april 2009
















Børnene skal selvfølgelig stå på ski, det er lige meget hvordan vejret er, det er dejligt at de gerne vil i stedet for at være hjemme og spille Playstation eller et andet. En af pigerne slog sig på benet og bliv slæbt op af liften.. en anden pige foran har taget hende med.. benet sidder forkert og måtte køres med snescooter hjem af ”Passeren” og jeg ville holde øje med de andre børn (det er ham der holder øje i liften hele tiden fra skuret hvis der sker noget) for den lift køre hele tiden med mindre ”Passeren” slukker den.. og denne søde pige flirter med min 9-årige søn, sønnen kan også godt lide hende, han har fortalt mig det og jeg måtte ikke sige til nogen, hvis jeg gør det, lukker han munden så vil ikke fortælle mig mere, det er vores hemmelighed, jeg ved han ikke læser det her, så jeg skriver, I må hjælpe mig, I skal holde det for Jer selv :O)

Men Mark´s snowboard´s enden er åbent ligesom når Anders And mund er åbent step-in-bindingen skulle vendes og vi kørte hjem til far og ville ordne det og ud til liften igen, men jeg vil hellere være hjemme og drikke te eller kakao og børnene spurgte om jeg ikke kørte ned og hente boller som mormoren har lavet, så kan vi i stedet får te og kakao og boller i stedet for at gå til liften igen, pigen er jo også gået hjem :-) Bollerne og grønlandske kage smagte godt


Ingen kommentarer: