torsdag den 14. maj 2009




Jeg sad ligeså godt ved pc´en da frøken beier (Naja) sætter stoppeur til og sagde: mor når den ringer er det min tur til at sidde ved computeren, ja så lige pludselig ringer den og jeg bliver skubbet væk, ja, sådan kan man også gøre, meget smart tøze. (prøv lægge mærke til stoppeuret ved bordet)

Naja har lavet forloren hare, det er godt nok flot, drengene spurgte hvem der har lavet den mens vi spiste og fik store øjne da de fik at vide at, det var Naja der har lavet den.. for de var jo oppe og spille playstation og alt mulig.. de interessere sig jo ikke at lave mad, men det gør Naja, i skole plejer de at lave mad om torsdagen som hun er meget glad for. Jeg glæder mig til den tid hun skal lave mad til os så jeg kan sidde i ro ved computeren:-) men til den tid tror jeg hun har sin egen pc.

Ingen kommentarer: