torsdag den 9. juli 2009

Vores sommerferie

Børnene ringede fra moster Christa i kbh. at de er kommet godt hjem til farmor. De har ikke engang tid til at snakke med os.. De legede med katten pjus, de siger danmark er mørkt, her er lys hele døgnet.

Plejebarnet Malik er hos sin mor i Nuuk og har det godt, har sendt hans cykel pr. skib i går.

Storebror Piki har jo sin egen liv, han er så dygtig og passer sit arbejde, ham ser vi næsten ikke så meget, han er mere sammen med kammerater og kæresten, men vi sender da lidt sms med hinanden hist og pist.

Mine forældre er i første fjord, (en hytte ude i naturen) de skal hente os mig og hr.beier her til aften, vi glæder os, vi har været på indkøb til 3-4 dage som kostede omkring 800,00 bare for os 2, jeg bad ham købe alt mulig godt, så jeg skal love for han har købt ind, det er han god til, han skal da også forkæle sin kone :-) hun har jo ferie :-)

Har lige læst om: Når katastrofen rammer, en hjerneblødning ændrede alt. Jeg tænker.... vi er raske og har det godt, jeg løber gerne, kan gå, kan grine højt og uskyldigt, kan lave god mad, kan gå op ad trappen og ned, elsker mine børn, elsker mine forældre, søskende, bekendte og venner og ikke mindst elsker min mand højt. Nyd livet mens man har det.



Ingen kommentarer: