tirsdag den 25. august 2009

plejebarne malik


Malik vores plejebarn er kommet hjem til sin mor her permanent her i august, vi har sendt hans ting den 19. august, 3 pakker blev det til og vi har stadigvæk han snowboard samt alt de små ting vi finder hen af vejen, da jeg aflevere kasserne ned til Royal Arctic Line kom der vand i øjnene, vi har passet Malik i 3 år og det har selvfølgelig ikke været nemt, men han er en god dreng i det hele taget, han laver aldrig ballade hjemme ved os, det er mest når han går ud af døren sker der nogen ting vi ikke kender ham.. han kan vende tallerken hvor han kan komme med en vredesudbrud i skolen og han kan bruge nogen ord som vi ikke bruger og kender ikke noget til, jeg var så bange for første gang han brugte nogle ord som jeg ikke bryder mig om.. om Mark kommer til at lære og bruge dem, men Mark har aldrig brugt nogen af dem, som en lære har sagt til mig at jeg ikke skal være bange for det, for Mark har været tryg hele sin barndom.
Vi kender ikke Malik´s barndom for vi spørger ikke og der er ikke nogen der har fortalt os det og jeg vil heller ikke vide det for så kommer det nok til at gøre ondt. Jeg tror du har haft det rigtig godt herhjemme ved os, selv om der er meget du ikke bryder dig om eks. at gå tidlig iseng og må ikke sove til hverdag hos kammeraterne og små ting regel vi har derhjemme som Mark og Naja har acceptere det fra starten. Håber det går godt hjemme ved moren og alt godt fremover.

Ingen kommentarer: