torsdag den 24. december 2009

glædelig jul

tænker på mine familier i grønland, min store dreng Piki, har lige snakket med min mor, Piki og ønske dem en god jul, jeg tænker på deres mad på bordet, den er garanteret fyld med dejlige mad, ryper, rensdyr og mange andre ting, jeg havde købt 2 ryper men dem har hr.beier glemt at tage med til Danmark, vi havde en del kød og fisk med. Vores tradition i familien pakker vi gaverne ud om morgene lille juledag d. 24., hr.beier´s tradition er om aftenen efter rundt om juletræet, men vi gør det som vores tradition, jeg må indrømme at der var mange gaver til børnene og vi blev enige om at de skal åbne gaverne hver en time hvor de sætter en ur stopper til en time og når den ringer så åbner de én gave og det fortsatte til aftenen, de synes det var sjov og det var en rigtig succes, (vennerne familien Sachse gjorde det sidste år)min lillesøster ringede og ønskede os glædelig jul og hun fortalte at Lille havde åbnet mange gaver på een gang og så var der ikke mere, ja det var en god ide med gave hver en time :-)
















2 kommentarer:

Madame sagde ...

Og rigtig glædelig til dig, Frederikke!

Det ser ud som om, I har haft en god jul, selv om hr. Beier glemte ryperne. Dejlige billeder du viser her.

Frederikke sagde ...

mange tak, vi havde også rigtig hyggeligt, godt nytår til Jer, kom godt ind i det nye år :-)