torsdag den 31. december 2009

pleje hjem

mor (svigermor) kørte os til Kollund pleje hjem for at besøge 3 af mormors (oldemor) veninder, mor vil også gerne vise sine børnebørn, søn og svigerdatter for det er ikke ofte vi er i danmark.
læste og kikke på billeder i gangen, der kom mange tanker hvad de ældrer har skrevet.. her er som I kan læse for det er fra deres egne tanker og de er gode.

jeg kan godt lide denne som Anker har skrevet, "dette er ikke et plejehjem. Det er et HJEM med pleje"
undskyld mig men jeg synes det er mærkeligt at man ser klart på et billede i tankerne, meget tydeligt kan jeg se Grethe for nogle år siden, hun var frisk og livlig og da jeg så hende igen kan hun næsten ikke snakke og røre sig, der kom også mange tanker der, at vi bliver gamle engang når vi når den tid, hun kan kende os og var rigtig glad for at se os igen, hun ville ikke have at vi skal gå og mor havde købt bingokort, de kan vente, så vi sad ved Grethe et stykke tid og snakke med hende. Og vi var allesammen glad da vi gik, især mor var og takkede os at vi har været med, det var så lidt mor, det var også hyggeligt.

Ingen kommentarer: