lørdag den 6. marts 2010

acceptere som jeg er

vi skulle ud og spise nede ved min forældre, hele molivetten skal ned og spise, jeg skal have salat, kartofler og flute med, min lillesøster skulle have en suppe og cuvette med flødekartofler og mor skulle lave alke mm. samt valdorfsalaten og alle hendes børnebørn (mine niecer) med deres kærester kommer, det er noget jeg har glædet mig til, for det er længe siden vi har været nede og spise.
Jeg skulle have en ting med og No sagde, tænkt hvis den går istykker.. vi behøver ikke og tage den med og jeg havde selvfølgelig sagt til min familie at jeg tog den ting med og jeg tager den med uanset hvad No siger, jeg gør nogen ting meget pludselig uden og spørger No og jeg ved godt at jeg skulle have spurgte ham først... og da han var ude på toillettet skrev jeg en lille seddel.. og han kom ud med den tilbage med en kæmpe smil og sagde: det gør jeg også dig, du får den tilbage, kan du ikke også sende den med mail til mig og vi grinte af det. Ja, han acceptere som jeg er og jeg vil også acceptere ham som han er.

Ingen kommentarer: