onsdag den 10. marts 2010

spise hos forældrene

lørdag, det er længe siden vi har spist sammen,
Vi skulle medbringe mad, det plejer vi at gøre så mor ikke laver mad til 18 mennensker, vi er udvidet med familien, mine 2 niecer, den ene havde sin kæreste med og min nevø Geene og mine 3 børn,
Piki med kæresten Christa kom også.. ja og min lillesøster Kuluk og med manden min kusanaq Karldak
Vi skulle snakke om hvem der skal lave hvad, når mor bliver 65 år 3 maj, vi døtre skulle selvfølgelig hjælpe til og lave kager og mad til den dag, vores mellemste søster som bor i Ilulissat skulle komme med familie til Sisimiut, DEJLIGT, har ikke set dem siden sidste år, ej hvor jeg glæder mig.

jeg skulle havde kartofler, flute og 2 slags salat med, den ene med pastasalat med dild dressing.

der mangler ikke noget.. der var alke, rensdyrsteg og Kuluk havde covette steg med og flødekartofler og mor lavede brunede kartofler, der var så meget rester at vi kom ud og spise igen søndag :-)

Ingen kommentarer: