mandag den 20. september 2010

hyttetur september


Mark har gået og løbet rundt i elven også skulle han lige have noget at spise og han begyndte han at fryse, måtte løbe igen, det ser voldsomt ud med den riffel, men tænkt hvis vi møder en rensdyr eller moskus, så bliver den skudt, men desværre så vi ikke noget.
Det var meningen at den skulle være den sidste sejltur, vi ville fange ørred og torsk så vi har noget i fryseren,

det bliver også til næste weekend igen hvis vejret tillader det

dybt koncentreret, da vi gik tænkte jeg, gad vide om jeg bliver angribet af moskus fordi jeg havde røde gummistøvle og rød sweatshirt med hætte? :-) men jeg mindes at jeg skræmte ørredene med min knaldrøde sweatshirt og røde gummistøvler, de bliver hurtig væk :-) (tog den røde sweatshirt af da jeg skulle lave fiskene så jeg ikke sviner den til) 

han vil prale til sin kammerat, "hey Martin, se lige her" :-)

der bor i danmark, de har været ude og fiske sammen for 3-4 år siden, men de fanget kun et par ørred

han er  også blevet skrap til det :-) 

Ingen kommentarer: