søndag den 3. oktober 2010

week-end

 dukken natasja har været med alle steder, det er specielt skolens dukke som er på weekend hos os og det er kun hende der har fået lov af have hende, hun er jo den eneste pige i klassen
 fik god mad lørdag og nød en glas rødvin som vi har fået ved mor og den var god.
 sprit er god,  nu har jeg blanke vinduer, de bliver hurtig beskidt i de vejr vi får med regn blæs og når det sner
ja, hun hygger sig i sofaen

synes jeg har nået meget i denne weekend, jeg har været med til kvindeløbet, vasket vinduer og har lige ryddet op i mit tøjskab, skulle egentlig smide en hel masse tøj ud som jeg ikke bruger,  men de lange kjoler blev syet kort ;c) men jeg er altså ikke god til at smide tøj ud, det blev kun til 2, denne skab er kun den ene med tøj, hr.beier plejer at sige: "jeg har kun 2 hylder resten af vores tøjskaber er hendes tøj" :-)
 min lillesøster er god til at smide tøj ud, gid jeg var ligesådan,

Ingen kommentarer: