mandag den 1. august 2011

sejltur med fam. karing med Vega

vi blev inviteret af venner om vi ikke sejler en tur med dem

om vi vil? det kan I tro og I deres selskab? ja :) båden bliver normalt brugt til turistsejlads og dette kan arrangeres af Sirius Greenland
vi var heldig med vejret


hr.karing har masser af fortælle, han er god til at fortælle alt mulig, selv om jeg er grønlænder, burde jeg vide mere end ham, nej det er ikke alt vi ved

vi har set mange grave

og vi rørte næsten ikke stenene

det er så mærkeligt at se knogler

kan ikke fortælle jer hvad denne her er..


en knogle hoved



synes det er mærkeligt med de mange runde sten, hvordan er det havnet der? hr.beier siger at det er i hvert fald ikke mennensker der har gjordt det.. som han sagde videre.. hvor skulle de finde de runde sten hen?

Frank er god til at finde svampe og mig og Anso bliver selvfølgelig interesseret, vi bliver da lidt klogere, hvad man skal samle og hvad man ikke skal samle

flot

finder de diamanter? hr.beier vil finde mig en stor diamant, tror ikke helt på det ;-) så ville han give mig en stor ring :) tosse



en stor hvalhoved eller et andet

svampe og qajaasat, en dejlig tur på 9 timer, tak til fam. karing, jeg har masser af billeder af turen HER

Ingen kommentarer: