søndag den 9. oktober 2011

tøsefest


det er længe siden vi har været sammen med Kamilla, mig og Lotte har glædet os helt vildt til at være sammen med hende og de andre selvfølgelig, vi 3 har været meget sammen i vores unge dage og efter vi har fået mand og børn er det en sjældenhed vi ser hinanden og det er længe siden Kamilla har været til fest og hun spurgt os.. og det kan ikke gå hurtig nok med at ses, øj hvor havde vi det hyggeligt og vi var hos Evelyn´s hyggelige dejlige hus



Tøserne tog i byen og jeg havde allerede ondt i hovedet, jeg giver vinen skylden, allerede tømmermænd? :) jeg gik alene hjem efter mange knus fra tøserne... jeg kom til at tænke på at det var tryggende at gå på vejen i min by, jeg var slet ikke bange, jeg kom bare til at tænke på når jeg er i danmark plejer jeg at være total bange.. især om aften.. ja en dejlig tøsetur :) glæder mig til næste gang.

Ingen kommentarer: