onsdag den 25. juli 2012

kan da godt finde ud af at hygge


Tranebær te blandet med Tupaarnat (timian på dansk) måtte tage en kop mere selv om koppen stor
Home alone, vi keder os ikke, vi har inviteret min forældre og min søster med familie til en spisning, jeg vil kalde det spontant handling :) de kommer bare med deres aftensmad, hvis det har lyst og de kom allesammen.
skrev bl.a. på min væg i facebook: 

pigerne alene hjemme, mændene er ude og fange øred i første fjord et par dage :) Naja: hvor er værkstedet henne? mig: hvilket? (hun pejer på der hvor værktøjskassen har stået.. som faren har lagt ned i kælderen) mig: hvad skal du med den? Naja: jeg skal lave min cykel.. kl. halv elve om aften, min trutlelut lut lut :D

og...

min tosse også kaldet trutlelut ringede og fortalte stolt at det er smart hvad hun har gjort, hun har hængt nøglen inde i postkassen, (klemme snoren ved åbningen, jeg skulle bare tage nøglen, hvad hun ikke ved af er nøglen falder ind til postkassen når jeg åbner den og hvad gør moren da hun skulle ind... måtte kravle op ad vinduet første gang i vores nye hus :D

Ingen kommentarer: