fredag den 10. maj 2013

Fam. Müller

 
Jeg hjælper gerne familien, manden har travlt og rejser nogen gange i forbindelse med sit firma og de har 4 børn hvor de 3 er små og den ældste køre jeg hverdag til skolen og når faren er ude og rejse køre jeg de små til vuggestuen og de er selvfølgelig meget taknemmelig, min søster passer også børnene engang i mellem derfor invitere de os til en hyggelig spisning

 
de har travlt i køkkenet, jeg havde lavet lasagne til børnene

 
mens svoger Karldak og hr. Beier snakker sidder min lille guddatter og følger med, her sidder hun sammen med min mand :)

 
min søster har lavet dette lækre frugter med smeltet chokolade til tilbehør, øj de smagte godt, 1-2-3 så var de væk :)

 
der blev grint og hygget, tak for sidst Nukaati og Ujo :)
Inequna står til venstre, hun er den næst ældste af de 4 piger.

Ingen kommentarer: