mandag den 15. juli 2013

Diskobugt turen Aasiaat

 
Vi var også kort en tur til Kangaatsiaq og næste distination var Aasiaat, vi havde ikke rigtig sovet da vi sejlede næsten hele natten men det var en dejlig tur, jeg mener vi gik i seng omkring kl. 8 -9 tiden om morgen

 
vi var parkeret i en privat bro hvor vi fik sovet, jeg sov lidt og mens jeg var vågen fik jeg en sms fra min lillesøster Nuka, hun spurgt hvor vi var henne? Jeg svarer at vi var i Aasiaat.... og det var De også... men hvor? jo de kan se Sømandshjemmet og Café 3.. og jeg svarer undrende at det gjorde vi også... det viser sig at de var anket bag ved de store kutter.. 

 
her er vi i Sømandshjemmet og man kan se vores både..

 
og her er min lille nevø Daniel og min lillesøster, det var rigtig hyggeligt at vi kunne ses.. troede de var nået til Sisimiut. Vi har aldrig besøgt dem i Ilulissat i det år og endelig skete det og det pudsigt ved det er at de sejlede faktisk næsten samme tid som da vi tog afsted til diskobugten.

 
hr.beier er ved at fikse Anda´s hydraulikstyrer

Ingen kommentarer: