mandag den 5. august 2013

Diverse billeder fra turen

 
Det kender I snart, Ilulissat havn :)

 
Når man har boet i båden i 8 dage ser man sådan ud, ser vi ikke lækkert ud? ;)

 
Og sådan kan det også se ud når man har boet i båden i flere dage, så er det godt at trusserne er rene ;)

 
Butik Inuk i Saqqaq, der fik vi is og fransk hotdogs

 
Og en lille gå tur

 
et andet sted ude i norden :o)

 
Kyllinger til afkøling....is som er så gammel så du tror det er løgn :o)

 
Pause igen et andet sted ude i norden

 
Min smukke pige børste tænder midt i det hele, i båden, vandet, midt i solnedgangen og omkring norden samt omkring i isbrækkerne og under nettet ;o)

 
Hvad skal jeg sige? Det er så ubeskrivelig smukt

 
og der er en der nyder turen





 
Ser jeg ikke koncentreret ud? nogen gang skal sømanden afløses af matrosen, når man skal, så skal man ;)

 
Vi var også midt i tågen, så er det godt der findes GPS


 
Min smukke tøs spiser tips

 
Der er står lige en mega mini isbjerg lige foran kajen


 
 

 
nogen gange er isene så tætte at vi må sejle langsomt, men vi har ikke travlt, vi har ferie ;o)

 
Smukt

 
Kim og Kristine

 
Mig og min tosse

 
I Aasiaat så vi dette og hr.beier lagt mærke til hvor det er taget henne... det er såmænd i H8

 
Vi var det eneste der ikke havde de varme tøj med, ingen overtræksbukser, dunjakke osv, men vi har da taget vores mors strikkede tykke varme sokker


 
I Aasiaat ligger denne store sejlbåd

 
Hov Anda, det er du god til ;o)

 
Der var lidt problemer med Kim´s båd lige ved siden af turistskibet 

Ingen kommentarer: