søndag den 19. oktober 2014

Mini pommes anna


Det skulle prøves, dette så jeg i en opskrift, men den er lidt besværlig, hvor man sætter kartoffel skive, smør, salt, peber og til sidst timian øverst hvor man lukker det og sættes i ovnen på 200 gr. i 25 min med sølvpapiret og derefter fjerne den og yderligere i ovnen på 35 min. til de er sprøde og gyldne på ydersiden.
(brugte rivejern "VICTORINOX", den røde på billedet til venstre, som jeg købte ved tilbud i en fiskemesse i Sisimiut sammen med en veninde og 2 andre)


det andet har jeg laver i muffinsforme uden sølvpapir men godt med smør, salt og peber og til sidst timian og ind i ovnen... mener jeg sat den på 200 gr. 45 min. til de bliver gyldne brune og flotte :o)
og jeg synes ikke der var forskel med dem med sølvpapir og uden... men de smagte vidunderligt.

Ingen kommentarer: