fredag den 31. juli 2009

sorg

Kørte ud til grusvejen ud af byen, parkere bilen, med medbragte the og småkager gik vi ud til naturen for at snakke... vores veninde har en stor sorg efter morens bortkommen, hun har tabt sig meget i vægt, vi aftalte mig og Kristine, så hun kan komme lidt ud og får snakket. Vi mødtes kl. 19:00 hvor jeg hentede dem og da vi skulle hjem var klokken omkring 21:30, tiden har bare fløjet afsted og vi havde så meget at snakke om, det var hyggeligt og Kristine fik også ud med sin fars bortkommen da hun var i konfirmationsalderen og jeg har aldrig haft en oplevelse/sorg endnu og man håber ikke det sker for en men.. men.... ja, jeg sagde til dem, hvis de ikke kommer og "hjælper" mig med min sorg, "når det sker" kommer jeg efter dem.. vi grinte også af det, for man håber ellers ikke det sker for en at nære familien bortkommer. Jeg er så glad for at have Jer som veninde Signe, Kristine og Vivian, (Vivian var ikke med for hun skulle gå fra Søndre Strømfjord til Sisimiut) vi deler noget sammen som jeg ikke havde med nogen andre.


Ingen kommentarer: