fredag den 31. juli 2009

tudepige


Hr.beier kom ind ad døren fra arbejdet, jeg var ude i gangen med vand i øjnene og han blev noget forskrækket, og hans ansigtudtryk var en stor spørgsmåltegn og han spørger hvad er der? Ja, jeg var i gang med at rydde op i min garderobe som efterhånden er godt fyldt op (er glad for tøj) og tænkte jeg ville lave en lille plads mere i skabet, pludselig så jeg dette prinsesse sko som er min datters og jeg tog dem og begyndte bare at tænke på børnene, har lyst til at holde dem og kysse dem og øjnene blev mere og mere fugtig og hr.beier begyndte bare at grine mens han tog mig med hans stærke arme og sagde: Ja, og jeg troede der er noget forfærdeligt galt, hvorfor ringer du ikke til børnene? Jeg havde ikke snakket med dem igår for jeg skulle ud med veninderne, jeg må nok hellere ringe til dem.

Ingen kommentarer: