mandag den 27. juli 2009

Mark vil se hytten

Mark vil så gerne have at jeg sætter det på hjemmesiden, så han kan se hytten, de glæder sig til at se den. mig og hr.beier har selvfølgelig holdt week-end i første fjord, vi har haft travlt og det skal jeg love for, han var næsten færdig med terassen, hvis han ikke manglede træer.. selv om han har slæbt masser af, er det ikke nok, og man kan ikke bare sårn lige hente, man skal sejle omkring 3 kvater. Jeg har malet, det er godt jeg ikke er maler for det er ikke lige noget for mig, men flot blir den, det synes jeg :-)

Jeg er vild med den lille trappe, jeg sagde til ham sikken en sød trappe, ja, han har lavet trappen så den passer til Naja, det var sødt at han også lige tænkte på sin datter.





2 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er det en skøn hytte i har fået lave,jeg kan så godt lide den blå farve, i har givet hytten.

Frederikke sagde ...

ja, ik´? det var meningen den skulle være rød, men manden har fået halv pris for den flotte farve så tog han den :-)