mandag den 27. juli 2009

Vindstille

Søndag morgen da jeg kom ud af hytten var det vindstille, der var tåge og alt var stille undtagen da 3 ravne fløj, da jeg skulle tage billede, blev noget forskrækket... jeg tror også de gjorde da jeg skreg, I kan se ravnene på nr. 2 billede, den sidste styk tid var der ingen "dyr" i første fjord, jo der var... men der var ingen ørred, måger, ravn eller fugle, mine forældre havde ikke oplevet det, så det var hyggeligt at se ravne tidlig morgen :-) og da vi skulle sejlde hjem mødte vi på vej hyttenaboens dreng som er i gang med garn hvor han har fanget 10 store ørred hvorimod mine forældre de sidste uger ikke har fanget noget.. joo een eller 2 har de fanget, hvis de skal ryge ørred skal de have omkring 60 ørred ad gangen, hvor de skal være der i 3 dage. De sejler igen idag og håber at de lykkes for dem at fange ørred denne gang for vi tror de er dukket op igen. Håber vi.


Ingen kommentarer: