mandag den 21. september 2009

gå selv


Mange tænker måske Naja på 9 år kan sagtens gå selv til skolen, men Naja har en syndrome der indeholder forsinket udvikling, hendes lille krop ligner en på 6 år. Siden igår var hun plaget mig at hun vil gå selv til skolen, jeg måtte jo sige ja på et andet tidspunkt.. hun var bare stolt, jeg ringede 4 gange på hendes mobil om hun stadigvæk går, tænk hvis hun bliver kørt ned.. mine nerver var helt op at køre.. hjertebanken og rystede hænder, den sidste opkaldt jeg havde lød hun ligesom: jeg er der snart, kan du lade være med at ringe.... hun er dygtig, jeg skal måske lade være med at bekymre mig.. hun må heller ikke gå selv til en veninde. Hun sagde faktisk da hun gik at hun ikke har mødt en fuld mand, det er nok fordi jeg bruger den meget.. tænk hvis en mand prøver at lokke hende med slik eller værre.





Ingen kommentarer: