mandag den 21. september 2009

legesyge drenge



Drengene skiftede tøj flere gange i løbet af den week-end vi var i hytten, det er sjovt at lege i havet, det er også et dejligt sted vi er i, det er ikke farligt, godt de havde ekstra tøj med i tilfælde af de bliver våde.






Super jollen er meget tung, jeg ved ikke hvorfor hr.beier vil have hjælp af lille mig som vejer kun 50 kg. han troede måske jeg var stærk, det er jeg måske også :-) Han skulle have den i land så den kan være her i første fjord til vinter og ikke i Sisimiut, så skal han ikke tænke på at tage den op med en kran og hvor den skal lægge, vi sat den i land sammen med drengene og vi skulle gerne vende den nedad.. jeg er så øm i mine hænder, jeg har vist brugt al mine kræfter, nå det lykkes os ikke at vende den om, han sagde noget om det kan være han tager en kammerat med til hytten næste week-end, så kan de hygge sig med den.

Ingen kommentarer: