tirsdag den 6. oktober 2009

5 øre, 10 øre euro mønter

Naja ville ud at købe noget, hun havde penge og viste mig mønterne. (hun er god til at rode i mine ting som jeg selvfølgelig har mange af, bl.a. mønter som jeg har gemt) Hun ved ikke så meget om penge endnu, heldigvis, for hun elsker alt mulig ting som tøj, tasker sko legetøj ligesom alle andre børn, men jeg fortalte selvfølgelig om pengene fordi hun har i hånden er det fleste hun ikke kan bruge her, der var en gammel 1 krone, 5 øre, 10 øre, 25 øre og der var de 2 euro mønter (tyske mønter) der var godt nok 2 kroner men der var ikke meget hun kan købe for, de blev gemt igen og hun købte ikke noget, man kan jo ikke bare købe en barbie dukke for 500,00. Det kan være hvis hun rydder op så kan hun få penge for det ligesom sin storebror Mark har efterhånden tjent 200,00 kr. han har ikke brugt dem endnu for han er lidt i tvivl hvad han skal købe.

Ingen kommentarer: