tirsdag den 6. oktober 2009

stormen dukker op igen og er væk igen ligeså hurtig som den kom

Grillen bliver pakket ned til skuret, æuf, ikke mere grillmad i år og til næste wee-end må vi hellere pakke børnenes cykler ind i skuret og sommerdækkene på bilen, den lille skur har ikke så meget mere plads..

På billedet er det ligesom tåge der kommer, men det er sneen der kommer, den kommer snigende og er væk igen ligeså hurtig som den kom. Vejret ændrer sig også meget, forleden vågnede jeg af lyden af stormen og da jeg kom ned til hr.beier var stormen ikke så slemt, der var frisk kaffe, hmm det er altid dejligt at komme ned til ham om morgenen, han er altid i godt humør, han er altid positiv.. han er ligesom: man-skal-være-taknemmelig-for-hverdag-der-kommer.
I forgårs da Mark sad i computeren og spurgte sin far: far hvad betyder respekt? kan du forklare mig det? faren svare med det samme: jeg respektere din mor. Jeg sad i baggrunden med lysende øjne og svare at jeg også respektere din far, jeg blev helt glad.

Ingen kommentarer: