tirsdag den 9. februar 2010

højt humør

Jeg fandt denne som jeg synes er god...


Er det diskrimination af blondiner at lave vittigheder om dem, må man jo erkende, at verden er fyldt af dem - altså vittigheder! Derfor kommer her en enkelt af de helt forrygende: "Forrige år skiftede jeg alle vinduer ud med nye og dyre trelags lavenergi-ruder, og for et par dage siden ringede ham, der havde sat vinduerne i, fordi firmaet stadig ikke havde modtaget betaling," sagde blondinen og fortsatte så: "O.k., bare fordi man er blondine, betyder det jo ikke, at man automatisk er dum, så jeg fortalte fyren, hvad hans snakkesalige sælger præcist havde sagt for et år siden. nemlig, at efter et år, så havde vinduerne betalt sig selv..." Her stoppede konklusionen imidlertid ikke for den blonde, tværtimod: "Hallo, der er lissom gået over et år nu, ikke, råbte jeg, og derefter blev der helt stille i den anden ende af røret. så lagde jeg på, og han ringede ikke op igen, så jeg antager, at han nok har følt sig en anelse dum, ikk´?"

Ingen kommentarer: