mandag den 22. marts 2010

er ikke stolt

af og ku spise en hel pakke snøfler, kan bare ikke styre det når jeg skal have min, forkortet udgave PMS, hvorfor har jeg ikke lyst til gulerødder, æbler eller bananer? Nej, det skulle bare være snøfler. En af facebook venner spurgt mig om vi skal løbe, æuf det ville jeg gerne, men jeg skulle have gæster dagen efter og skulle på indkøb og forberede maden, trænger til noget motion og skulle egentlig være opmærksom på at udnytte enhver mulighed for motion og øget fysisk aktivitet, må starte meget snart med motion :-)

4 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

WOW - dem havde jeg helt glemt eksisterede! SLURP, gem lige en til mig. ;)

Frederikke sagde ...

Ja, jeg kunne finde på at sende dig en pakke :-) det er så gode, kan man ikke købe det i England?

Tina - omme i London sagde ...

LOL - tanken er soed, men vi kan vidst faa rigeligt her at fede os op paa! :)

Frederikke sagde ...

aarh det var godt, din trangen er vist heller ikke så slemt som min :-)