torsdag den 18. marts 2010

Mark ´s mobil

Jeg blev ringet op af skolen engelsklæreren forleden (første gang, klasselæreren var også overrasket) om jeg ikke henter Mark´s mobil for den forstyrre ham midt i timen og det gjorde jeg så, og resten har jeg overladt til faren som så skal snakke med ham om det, Mark har sagt at han ville slukke for mobilen og ville lægge den i sin jakke da læreren har taget den fra ham. På vej ud fra kontoret ude i gangen mødte jeg en anden mor som var på vej til kontoret og jeg havde mobilen i hånden og hun kiggede på den og sagde: (med et skævt smil) sku du også hente en mobil? Og jeg sagde: Ja, og begyndte at grine (jeg kender hende som en sjov mor til Marius) også sagde hun videre: all right, jeg ved ikke hvorfor hun siger det, men det er komisk.

Ingen kommentarer: