tirsdag den 6. april 2010

pakke fra Danmark

det er en fornøjelse at få pakke fra mor

hun putter mange forskellige ting i kassen.. hun plejer at handle i tyskland og hvis der er noget hun finder, bliver de sendt
selv sønnen har glæde af den lokale avis, bovbladet, de bliver læst igennem og så følger han med hvad der sker i det sønderjydske
jeg synes det er så sødt når jeg får pakker fra mor, prøv læg mærke til hvordan hun har pakket denne ting... den er pakket med køkkenrulle
jeg har arvet mormor ´s spejl, jeg synes den er så flot med den itue som hun selv har lavet.
selv jeg har glædet mig til pakken, for der er altid noget spændende til os allesammen, det er lige før jeg fik mere end de andre, Naja sagde hvorfor er der ikke en pakke til mig? Selv om hun fik påskeæg.

Ingen kommentarer: