tirsdag den 6. april 2010

påskehare

mig og Naja havde travlt med at pynte, det havde ikke interesse fra drengene, det er også fint, mig og Naja hyggede os, børnene har selv lavet alt det.
ja, påskeharen har været der, hun har glædet sig til det, vi købte før påske og farmoren har sendt påskekinder og hun vil så gerne åbne det, Aviaja veninden har åbnet sine skærtorsdag, nej børnene skal først åbne deres i påsken.
og faren har haft travlt. Det er hans opgave at lave farvede æg, opskriften står på tysk og han er efterhånden blevet god til det, han gør det jo hvert år. Da vi skulle spise nede ved min forældre havde vi 5 farvede æg til værtindegave.
han er ved at blive skrap til det, jeg synes de bliver flottere hvert år :-) jeg kan læse at No har lavet 2 forskellige farver af påskeæg sidste år, hvor tiden dog flyver afsted, det er ligesom for ikke ret lang tid siden.

Ingen kommentarer: