fredag den 7. maj 2010

har også en legesyge

dreng, vi viste ikke Mark har været i lokalavisen, han havde ikke sagt det, men da jeg kom hjem den onsdag hvor lokalavisen plejer at komme spurgt han mig ved parkeringspladsen eftter fyraften om jeg har set ham i avisen??.. ja ja,



I kan tro der er rigtig god stemning, når man står og ser de drenge leje i spejdersøen, latter og grinen, der er + grader og solen var der som der stod i avisen, er det en ideelle for de legsyge drenge, det føles ikke koldt og de kan sagtens lege. Jeg har set Dorthe har sat de "store" legesyge drenge på sin blog, jeg har selv ikke været der men kunne godt tænke mig at havde været det, men det er godt hun har sat det og det er så hyggeligt at komme forbi hendes hjemmeside for der er altid noget interessant og meget flotte billeder, kig forbi.

Ingen kommentarer: