fredag den 7. maj 2010

mors fødselsdag 65 år

min mors fødselsdag d. 3 maj, vi søskende hold fri den dag for at være sammen med hende og far, jeg har ikke tal på hvor mange gæster der er kommet til kaffemik, hold da op der var mange, dejligt, hun åbnede kl. 13:00 og vi tog hjem omkring halv ti om aften som de sidste. Her er en gave hun har fået ved sine lillebrødre, den ene som er fanger, det er mattak i lange baner og det er rigtig dejligt for mine forældre som er pensioneret, for 1 kg. mattak kan koste... jeg mener det er omkring 250,00 kr. og nordpå er det billiger, de koster nok omkring 150,00.

der var mange lækre mad som mig, mor og mine søskende har lavet
4 generationer, min mormor, mor, lillesøster og nevø Daniel
3 søskende er samlet, vores mellemste bor i ilulissat nordpå og hun var på ferie i forbindelse med konfirmation og mors fødselsdag

og samlet 3 svigersønner, Karl, Norbert og Svend

Ingen kommentarer: