lørdag den 28. januar 2012

mande aften


han er god ved mig, det har jeg også sagt mange gange, jeg har været træt i denne uge og kommer hurtig i dårlig humør og bliver hurtig irreteret, som han sagde skal man være forberedt... ligesom en film der stopper pludselig når man er midt i noget....!  med en grimasse, han kommer altid sjov ud af det og det giver positiv bagefter.. man smiler til ham og han smiler tilbage, så kan den dårlig humør blive glemt med det samme.

Han ser godt ud her, han skal til mande aften og han var lidt beruset da han kom hjem halv 4 om morgen og han havde haft en rigtig god aften, dejligt sådan skal det være, når jeg giver ham glæde, så får jeg det tilbage

"det du sender ud, får du tilbage" Husk det.. det er ligemeget om det er hjemme eller på arbejde :)

Ingen kommentarer: